FAQ

Najčastejšie kladené otázky

Z čoho je obuv Duflex vyrobená?

Obuv Duflex je vyrobená z originálneho, v Nemecku patentovaného, poddajného materiálu DUFLEX s ojedinelými vysokoelastickými vlastnosťami. Práve tento materiál – DUFLEX – je to, čo odlišuje obuv Duflex od ostatných, tvarom podobných výrobkov. Vďaka nemu obuv dokonale tlmí a absorbuje otrasy vznikajúce pri došľape a pri odraze nohy a poskytuje tak úľavu preťaženým kĺbom a nohám. Zároveň vďaka pocitu miernej nestability núti telo k vyrovnaniu a ku vzpriamenému postoju.

Ako ukázali výsledky testovania nemeckého časopisu ÖKO -TEST, materiál DUFLEX je ojedinelý aj tým, že z neho nedochádza k uvoľňovaniu karcinogénnych látok, ktoré môžu prenikať do tela cez pokožku nôh.

Kedy môžem očakávať objednaný tovar?

Dodacia lehota na objednaný tovar je vo väčšine prípadov do 8 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.

Ako mi bude objednaný tovar doručený?

Doprava tovaru je zabezpečená Slovenskou poštou. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.

Aká je výška poštovného?

Cena za dopravu tovaru sa určuje podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

Ako môžem tovar vrátiť?

Od vybavenej objednávky môžete bez udania dôvodu odstúpiť do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Aby bolo možné tovar vrátiť, musí byť:

  • nepoškodený,
  • kompletný ((vrátane príslušenstva, dokumentácie, …),
  • vrátane priloženého dokladu o kúpe.

Je potrebné zaslať písomné prehlásenie o odstúpení  od vybavenej objednávky, uviesť číslo objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy a číslo svojho účtu pre vrátenie peňazí. Tovar je potrebné zaslať na vlastné náklady na našu adresu. Po obdržaní vráteného nepoškodeného tovaru vám budú najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od vybavenej objednávky celú cenu zaplatenú za tovar, okrem poplatku za dopravu. Všetky potrebné informácie nájdete tu. 

Ako môžem tovar reklamovať?

K uplatneniu reklamácie je odberateľ povinný úplne, pravdivo a čitateľne vyplniť reklamačný list  a doručiť ho dodávateľovi spolu s reklamovaným tovarom. Odporúčame reklamovaný tovar zasielať prostredníctvom Slovenskej pošty ako poistený balík 1. triedy alebo kuriérskou službou. Nezasielajte nám reklamovaný tovar na dobierku.

Na uplatnenie reklamácie vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.

Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry a dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.

Postup reklamácie:

  • Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe výrobku.
  • Poslať tovar späť na našu adresu.

Adresa pre prijímanie reklamácií:

ORTOPED, spol. s r. o., Levočská 18, Prešov, 080 01

Podrobný postup na uplatnenie reklamácie nájdete tu. 

Aká je záručná doba?

Záručná doba na všetok ponúkaný tovar je 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jej častí) spôsobené používaním.

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte sa na nás obrátiť. Sme tu pre vás.

Kontaktujte nás